תיבת טקסט: קופונים , מבצעים 


תשלומים

קיבלתם דו"ח מהמשטרה ולא בא לכם לעמוד בתור בדואר כדי לשלם אותו? ומה עם הארנונה, וחשבון הגז, והטלפון, וביטוח לאומי למנקה? מה לעשות? להישאר בבית - כי את התשלומים האלו ועוד רבים אחרים אפשר לעשות באמצעות האינטרנט. אנחנו ריכזנו את האתרים עבורכם, אתם רק צריכים להכין את כרטיס האשראי


השוואת מחירים

מנכ"ל יד2: "לאחר שלא הצלחנו לקנות את זאפ במעל ל-15 מיליון דולר החלטנו להקים אתר מתחרה"  
שון תל בראיון ל-TheMarker: "נשקיע KAMA שצריך כדי להפוך את 'KAMA' לאתר חזק בתחומו". היעד: 100 אלף גולשים שונים ביום. "נביא תוצאות יותר רלוונטיות". מנכ"ל "KAMA" מתן גוטר וסמנכ"ל התפעול אהוד רייזל מחזיקים 15% מהחברה 
 
 
  יד2 השיק אתר השוואת מחירים חדש תחת השם Kama  
האתר עדיין נמצא בגירסת בטא, אך הוא עשוי לפגוע באתר זאפ של קבוצת דפי זהב, ששולט היום בשוק השוואות המחירים באינטרנט 
 
 
 
  
  מתחרה בדפי זהב: יד2 השיק אתר להשוואת מחירים - "KAMA"  
זאת, לאחר שנים ארוכות בהן היה "זאפ" אתר השוואת המחירים הצרכני הגדול היחידי בישראל 
 
 
  קבוצת יד2 נכנסת לתחום השוואת המחירים ותתחרה בזאפ  
קבוצת יד2 מסתערת על תחום השוואת המחירים ומשיקה את אתר WWW.KAMA.CO.IL האתר החדש יתחרה באתר זאפ 
 
 
 
  
  קבוצת יד 2 יוצאת שוב למלחמה והפעם בזאפ ומציגה לוח השוואת מחירים חדש Kama  
אחרי הצלחה גדולה ושליטה כמעט מוחלטת בלוח מוצרים מיד שנייה באתר yad2 ומחירון הרכב החינמי לא נחים בקבוצת יד 2 ומעלים לאוויר לוח השוואת מוצרים חדש kama.co.il שאמור להתחרות בלוח השוואת המחירים הגדול והמשפיע ביותר – זאפ – מקבוצת דפי זהב 
 
 
 
 תלונה

"צרכנות הוגנת" עוזרים לכם לקבל שירות טוב יותר 
מי מאיתנו לא מצא עצמו מנהל מלחמת התשה מול גופים שונים כדי לקבל שירות? 
חלק מאיתנו חושב על פניה למשרד עורכי דין והגשת תביעה משפטית. אנו באים למשרד עורך דין בתקווה שיקשיבו לנו והצדק ינצח, באים עם רצון רב להעניש את האשמים ולדרוש פיצוי ראוי.אך במקרים לא נדירים תביעה משפטית לא משיגה את מטרתה. 

אתר תלונה הוקם כדי לאפשר לכם לקבל את השירות שמגיע לכם. איך זה עובד? מיד לאחר מסירת הפרטים המלאים שלכם, פנייתכם תועבר להנהלה או למחלקת פניות הציבור של אותו גוף עליו אתם מלינים ואנחנו נשתדל לעזור לכם לקבל מענה הולם. מפעם לפעם נפרסם את המקרים המעניינים וגם אשר השתתפו לתביעה ייצוגית . אתם תעזרו בנו ואנחנו ננסה לעזור לכם לקבל את השירות הכי טוב שאפשר! 


בנק ישראל

עמלותכל אחד יכול לדעת מהי עלותו של השירות הבנקאי, להשוות בין המחירים המוצעים על ידי הבנקים או גופים אחרים הנותנים את אותו השירות ובין מחירי השירותים האלטרנטיביים ולהחליט כיצד לפעול. כך למשל, תוכלו לבקש מהבנק בו מנוהל חשבונכם לקבל תנאים טובים יותר, או במקרה הצורך, אף לעבור לבנק אחר, בו משתלם יותר עבורכם לנהל את החשבון. 
צרכנות נבונה בתחום הבנקאות, כבתחומים אחרים, תסייע לשיפור התנאים המוצעים ללקוחות.



כרטיסי חיוב (או בשמם הנפוץ - כרטיסי אשראי) הם אחד מאמצעי התשלום הנפוצים והנוחים ביותר. ניתן לבצע באמצעותם מגוון עסקאות ופעולות, כמו משיכת מזומן, תשלום בבתי עסק, קבלת אשראי, עסקאות עתידיות, הוראות קבע, תשלומים באינטרנט או בטלפון, עסקאות בחו"ל ועוד. העסקה לרכישת המוצר או השירות יכולה להתבצע תוך מספר שניות מרגע העברת הכרטיס. לצד הקלות היחסית של התשלום באמצעות כרטיס חיוב, קיימים גם סיכונים הנלווים לשימוש בו, הן במישור הצרכני והן במישור הפלילי (גניבה ומרמה). 


אמון הציבור

היום, כל אחד מאתנו, צרכנים ועסקים הגונים, שותף לשינוי כללי המשחק ומצביע ברגליים לקידום הגינות בעסקים בישראל

שותפים לקידום 
הגינות בעסקים בישראל 

אמון הציבור, ארגון לתועלת הציבור ללא מטרת רווח, קם מתוך הייעוד להנחיל בישראל כללים המבוססים על הגינות ויושרה, שיתרמו לרווחת הצרכנים ובתי העסק ההגונים כאחד, כמקובל במדינות המתקדמות בעולם. 
אמון הציבור קובע כללי התנהגות חדשים, מפעיל כלים מקצועיים למידע צרכני, מיידע על עסקים שמחוייבים לכללי הגינות, ומסמן עם מי לא עושים עסקים. 

תלונות הציבור הופכות לכלי באמצעותו ניתן לשפר את התנהלות העסקים. יש מי שדואג לטפל בתלונה שלך. מוקד תלונות הוקם למטרה זו. 

אמון הציבור הוקם על ידי אנשי ציבור ומשפטנים המתמחים בתחום הצרכני.
אמון הציבור פועל בשקיפות מלאה, בשיתוף פעולה הדוק עם ארגונים דומים ברחבי העולם.
Custom Search